Followers

Wednesday, June 30, 2010

~SAPA NAK....~




SAPA NAK AJAQ or AJAK aku??


1-...main gitar

mcm yuna..msti bes..suka tgk ppuan pndai men gitar n suka tgk laki yg nyanyi smbl petik gitar...
lbh2 lg klu laki tu nyanyi kt gf dia..kan3?? so sweet.. =)....(berangan jap)..
nti klu tau men gitar, leh la nyanyi lagu smbil dok tepi laut dpn umh ni..
nk nyanyi lagu dilamun rindu..nk duet ngn angah...hehe..
so, angah,yuna,aizat, FT erm..NOH la...meh ajaq aku...

.



2-...menari

(ada hati nk menari..bdn pon dh keras..hehe)

menari msa tadika dlu ngn pdos (lagu: yg mna satu), menari masa dinner las sem ritu, n menari
poco-poco kt Kalumpang tu, lain cta la..
tu scara x berpengalaman lgsung...haha..lwk2..
aku nk terer menari mcm crew2 SHOWDOWN 2010 tuh..(demand lak)
..xnk ckp byk...apa lagi.. Stacy,mimi ONE, Agnes, Inul (eh2...inul xmau..)?
sapa yg layak ajaq aku??
of kos aku pilih


KHENOBU from GBC (i like him)..hehe..(gedixx)



gila aku nk breaking,shuffling,krumping,stepping...(ceh..mntang2 kipas ssh mati SHOWDOWN 2010)


3-..berenang..


umh ja dkt ngn laut..
nk swimming secara professional n bertauliah sket..
ni x asyik2 berenang katak..haha..
setakat berenang kaki cam katak n terapung ja aku mampu..
kan bes klu terer berenang mcm...daniel bego
nti p pool n mndi laut/sungai, xla malu nk swimming2...hehe


4-..memasak




aku ni kuat mkn, kaki mkn, tp xtau masak..(bakal mak2 mentua aku, sila reject skrg..)
bkn x nak blajar..NAK SGT3..
tp slalu x da peluang..(ya ka??)..hehe kak as jgn mrh...lama dh kita x msk2 kt umh tu kn??
bkn apa....slalu jd mls tba2..
nti kot pintu hati aku terbuka nk tuntut ilmu masak-memasak dr mak aku bila nk kawin..haha
INSYAALLAH....aku jmput suma mkn bila dh tererr...huhu..




5-..bwk kete/motor


(tgk?? kna perli ngn c baby nih)


aku nama ja dh ada lesen kete, tp x pnh drive..(xde keta nk try bwk)
kwsn umh pun x seswai nk blajaq drive..
tgk org bwk kete/motor ngn terernya, jeles aku..(tun..sila kembang k..dua2 tau bwk.)
nk ambk lesen motor, takut..
tp dlu2 beria minat ngn skuter...(byk kenangan aku n skuter nih..)


hehe..comel x aku n scoot pink?? bila lg nk berangan kn


nk apply keja skrg pun, kebanyakan tnya psl own transport la..
wat msa ni my own transport BAS RAPID jer...


(mna drebar aku nih x smpai2 lg)

sng apa ada drebar mai ambik?
bdget pun murah..xyah pk mna nk cr duit nk isi mnyak...
hehe


(haqeem pun dh ada kete sndiri)


LASTLY...

sapa nak ajak aku...
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


KAHWIN?????


wakakakakakaka...



sekian

No comments:

Post a Comment