Followers

Monday, June 7, 2010

BOSAN







tidooooooooo Zzzzzz



waiting for.....?





Sapa2 pun xde nk ajak lepak..jln2..erm...


ada kwn, suma dh keje, dh ada family, ada bf/gf..huhu...


aku nk keje...tp...
bru isi borang, still mncari2 lagi, still tggu...n tggu lagi....


xde ke org nk masuk meninang? hahahaha (gatai...masak pun xtau..ada ht nk kawin)


erm....

nk update blog ngn Projek 30 hari?
xde idea lg nk merapu apa..
yg aku tau
AKU KEBOSANAN
dok umh sorang2..terperap dlm bilik
mkn tdo tgk tv
seb baik kdg2 dpt tenet ni...

mna x gemuk...

aduhhhh...

nk jln2...

skrg dh CUTI SEKOLAH

ngn HARAPAN

.

.

.

ada SINAR KEBAHAGIAAN
amboi...
nk ajak la bdk2 kt umh ni kuaq...
cm dulu
lagi bes kuaq ngn bdk2...
hati pun senang


LAlALLALAlalalallLALLALALa



p/s: b4 p SP(saderi bertunang)
tp aku x pkai spek mata cmtu..


lupa cta psl rombongan majlis pertunangan Saderi sabtu(5.6.10) lps..
gmbr2 byk dh upload kt FB..huhu..
x larat nk tggu upload kt blog lak...

SEKIAN


~saya yang kebosanan~


No comments:

Post a Comment