Followers

Thursday, June 10, 2010

Day 07: A photo that makes you happy

b4 that..plz...dun judge da pic,b4 ur read more details...hehehe

~ A photo that makes me happy~

............hi..it's me la...SHILA oh la la.....
WELCOME 2 GSC...(mcm pnh dgr ja ayat ni...tp x rajin sgt pun nk sebut..)
aku la CREW GSC itu..(concession department)

tu la pic nyer..
aku HAPPY jgk bila tgk blk..buat aku tersenyum =)
slps dipenayakan oleh AZAM aka LADY GAGAK aka KEISHA..uuuuu...
msti x cam vest GSC sbb dh dipakaikn terblk oleh makhluk2 yg x berperikemanusiaan tu..
(AZAM n DANIEL)


km la TRIO crew opening stp hari..besala pg2 kul 10...
-azam,daniel,me-
(p/s: xde show, km merayau gney cr mkn..hehe)


masuk ja cons. b4 start keje, dok merapu ja terlebih bila ada Azam tuh..
wig sapa aku pun x sure (Lady gagak pnya la kot)
wig tu jgk la depa dok wat gempaq org..
bkn aku ja kna, tong air gas pun kna..(tp versi SCARY la)

tgk...!!!!

giler kn?? x ke org terkejut bila p blkg???
SUMPAH aku pun 1st terkejut..mengong tul...


pg2 aku di"zalimi" tu, aku saja2 melwk pkai vest terbalik..
n tnjuk kt depa, apa lagi, lagi dia p kancing butang, bg aku pkai WIG tu la n
bwk aku p ofis tnjuk kt encik...encik apa ntah..(sory..dh lupa..) aka Manager la
seb baik en. tu sporting n xde sapa kt ofis time tu..
sabar je la...


erm...miss them so much..ada depa ni, x bosan la keje..

ni yg rasa nk wat part time kt GSC blk ni..



eiii....pelik x??
ni dr blkg..haha..rupa vest yg sbnr..



No comments:

Post a Comment