Followers

Tuesday, June 8, 2010

Day 06: Whatever tickles your fancy


(ada 5x tajuk ni dlm 30 days project..)




utk yg 1st ni..pk pnya pk...nk cta psl aku yg mmg gila "AYAM"...


bukan BAPAK AYAM

bukan suka dgr lagu AYAM (Jalil Hamid) tu

bukan suka bau taik AYAM

x bela ayam pun

bukan na....



tapi....

SAYA SUKA MAKAN AYAM
HARI2 SAYA MAKAN AYAM

LAUK NASI SAYA MESTI AYAM

(tgk..siap bold lagi)


HAHAHAHA

patut2 la makin berkembang nih...

lebih2 lagi dok stdy dlu, mkn sndiri, bila x masak, mknanya turun bl kt kedai la (kedai Ummi)
hari2 lauk ayam...msti kna ayam...ntah nape...bru lalu mkn...

klu dh suka ayam, msti suka p


oh...aku suka mkn kentaki..
n apa2 ja yg kena mengena ngn ayam msti aku bedal...
dr isi ayam,tongkeng ayam, kaki ayam,kulit ayam pun..(kepala ayam ja x)

dr kfc,ns ayam,ayam tandoori, n ayam penyet pun...


dan sebenarnya (..mcm Yuna lak) ..bkn la nk cta suka ayam saja..

actually..aku ni suka3 MAKAN....(bold lagi)

kan hidup utk mkn..eh mkn utk hidup...huhu

tu la sbb nya pas SPM aku keje kt


I'M LOVIN IT

sbb aku dpt mkn mcd free hari2...

n tgk la gmbr2 mkn jaaaaaaaaaa...klu mkn ja hepi...
mkn jgk dpt hilgkn lapaq ja,leh hilgkn tension


dan lagi


dan abesssssss


lapaq plak tba2...huhuhu...



"SELAMAT MENJAMU SELERA"





No comments:

Post a Comment