Followers

Monday, May 31, 2010

hijau kuning...



Hijau kuning

bukan mood piala dunia ye

bkn nk wat entry pasukan yg aku suka

no..no....

aku x minat bola

so, mustahil aku nk minat hijau kuning BRAZIL kn??

lainla si KAKA SELAMBER tu..hehe...

p/s: ni bukan kaka selamber


dah...stop cte psl kaka kaka ni..


nk cte jmaat n sabtu lps,km blk kg abah kt smpang 3 sg daun, kdh DA...

hijau kuning kn refer to KEDAH DARUL AMAN...hehe..

p pg2 jumaat..rdzuan pun ikut..
bertolak pg2,p ngn bas (rapid,maraliner,transnasional) huhu..
smpai SP, lunch dulu..lapaq sgt dah..
pas2, bru nek bas lg 1 utk p Sg Daun..
smpai2 je, tok,mklang(adik abah) n family suma ada...
sembang2 ngn tok
tok x cam aku n anis

tok: cmna nk tau shila ka anis? tok dh tua..xtau nk cam. sama besaq ja...(mcm kmbar plak)

anis: kakak byk tahi lalat

aku: mna la tok nk pasan tahi lalat..anis pkai spek ni..anis kurus skit..shila gemuk..(haha...aku mnjwb penuh jujur)


ni gmbr dulu2, ada la kot sket2 nk sama...tudung pun sepesyen...
sama x??
2 3 thn lps ni


skrg... x sama dh..anis kuaq berspek.aku berselendang
dh leh beza..muka aku kmbang lg kot

p/s:xtau nk cari gmbr apa ..hehe..
so,ltk da latest pic la ni



n kdg2 tok still dok teringat arwah abah..
dia ckp tgk km je, teringat abah....

ptg2 sket lepak luar dpn parit..
sopi,rdzuan n pklang mancing..


ada ikan puyu..berjaya jgk sopi dpt...
smbil2 tu mkn buah "STE"...cmna nk eja ntah...sebutan dia cmtu la
S.T.E = ste..(sbut 'e' epal..bkn 'e' emak)

lama giler x mkn...smbil cicah ngn kicap+gula
mlm dinner ngn lauk gulai n ayam

mlm kt kg, bosan sket...xtau nk wtpa..
so,aku yg xpnh2 nk tdo awl, tdo awl jgk mlm tu...
nyamuk tok sah ckp la...
aku dh derma darah dh kt nyamuk2 nih..
sian tok aku...cmna leh dok sorg2 ngn nyamuk mlm2...
umh tok aku xde sapa dh pas tok awang meninggal...
umh mklang aku, seblah umh tok...seb la ada mklang n family...

sok pg2 bgn, mandi n p pasar hari (market)..
bl bnda mkn je...p ngn motor..ada 2 mtr..anis n an(anak mklang yg makn encem) kna ulang alik
bwk aku,mak,mklang n rdzuan yg smgt nk ikut..sopi tdo lg...

blk mkn n rest2 jap, pas2 bersiap nk blk...
B4 blk, aku,sopi,anis p wat sesi fotografi kt bndang..hehe
panas2 pun jd keje...










pastu, bermulalah perjalanan blk dr kg ke png blk.....

jumpa lagi tok....

No comments:

Post a Comment