Followers

Friday, May 7, 2010

akhirnya......060510

suka
.
.
.
hepi
.
.
.
akhirnya..nk tau nape?
.
.
.
.
.

org yg aku minat dr part 1, ajak kuar...hehe (muka aku x lekang senyum time ni)

Actually..aku knal adk dia..erm..adk dia pnh msg aku...
adk dia igt km ada apa2..haha..sdgkn aku mnat2 dr jauh cmtu ja..
adk dia teringin nk jumpa aku..memandangkan adik dia dpt smbung bljr kt MSU,
dia nk bwk la aku g jmpa adk dia...(paham keadaan sbnr?? )

erm..sehari sblm tu, mcm x caya plk..gpun, dia dh nk blk kg..pasni, x jmpa dh kot.. =(
maybe sbb tu kot dia sudi ajak aku...(dia ckp dh lama janji nk kuaq ngn aku..dia pgg janji..ceceh...thnx ye awk..)

x kisah la...aku pun just teringin nk kwn n knal dia..dh la x pnh smbang2 pjg pun..
setakat tegur2 n senyum2 cmtu ja..

ni nk kuaq skali plak..haru..segan pun ada..
pas dia buzz aku ajak siap skrg, siap pesan pkai cntik2 wangi2 lagi..
hehe

aku apa lg...
x ketahuan hala punca ekoq kepala (bak kata mama KN)..hahaha

1st in my mind, nk pkai apa ye??
terlintas 1 baju je..bju bnga2 cnta tu (bju bndle rm10 bnga oren tu..hehe)
tlg la shila..bju mahal sket kn ada...ntah nape aku nk pkai bju ni
.
.
.



kalut2 nk siap, tun kuar blik..terkejut dia aku ckp nk kuar ngn TH (nama dirahsiakn).
then, apa lg dperlinya aku pkai bju mkcik2...
trus dia p selongkar almari aku, pilih bju lain..
siap matchingkn ngn shawl n inner lgi..
hehe
elok sket kot (thnx tun)..
aku dh siap, jilla soh tmbh blusher lg..
tun soh pkai eyeshadow plk (x pnh2 aku nk pkai eyeshadow)
apa2 pun thnx gals nk bg aku nmpk cntik n elok sket...

p/s: x sia2 usaha hg tun..(msuk kete je, dia puji cntik) haha..sila muntah skrg...

b4 kuar, tun ambk gmbr ngn dslr nye..hehe..snap2..posing2..(will be upload later) huhu..thnx again...

ni la pic2 (dr cam hp aku)
HOW 2 TRAIN A DRAGON
.
.
.
eh..silap..
.
.
.
HOW 2 TRAIN YOUR FRIEND IN HER 1ST DATE (kes aku..bkn date la)
in ur dream la shila nk date ngn dia..haha



TARRRAAAAA...

1st time kot pkai shawl cr gini (sile jgn komen)..



aku lari dr tajuk la plk (yg atas2 tu, behind the scene).. =)

nk cta lg..pas aku dh siap, gtau dia n dia dtg ambk (dia pnjm kete kwn dia)
hujan plk..dia dh smpai, km gerak..erm..u now what?? dia ramah..sporting..ada bnda je nk dibualkn..ngn otomatik nya aku x malu..hahah..hilang segan2 td yg bersarang..
tmpt 1st yg dituju PAS..jmpa adik dia kt cna..
jmpa n minum2 kt kdai mkn dpn PAS..1st time face 2 face ngn TLS..so cute..putih gebu..mcm TH sebijik klu TH xde jggut n berselendang..
baik bdk nye..slm cium tgn lg..TLS ckp aku kecik..hehe..
pas2, hntar TLS blk umh sewa dia..(area giant) kwn dia pn ada sorg..
syok tgk TH n TLS ni...so kamcing, mesra n suweet sgt....
.
.
dh hntr TLS, TH ngn baik ht nya tlg hntar kwn TLS tu plk..kt TTDI...
.
.
pastu, p S17..dia nk bl tket blk kg..
dh bl tket (jmaat pg..mlm dh abeh), km blk..mula2 dia ada ajak mkn, memndangkan km blum smyg asar, bl bngkus je..(xdpt plk mkn sama...terkilan di situ..hehe)
dia blnja nasi kukus fav dia kt pdg jawa...

atas kete mcm2 jgk km sembang2..
*coret2:
-dia prktikal kt lumut nti...dkt la ngn png..nti klu dia trun png,dia tau dh la nk cr sapa..suke2..
-dia isap rokok pas je hntr adk dia (paham..isap la..aku x ksah pun)
-aku igt, nk la ada gmbr 2 ngn dia..tp segan plk dh nk ajak brgmbr..sbb byk dk atas kete je..at last, gmbr aku sorg2 je la yg ada..time tggu dia tekan duit n time dia p bl ns kukus..pdn muka aku..



pas bl mkn, trus blk...thnx 2 him..
bye..
hope 2 c n meet u again
&
kita akn jd kawan smpai bila2 k..
..InsyaAllah...(berkawan biar seribu kn..x ckup lg 1ooo ni)

ohh..subuh sudah...penat aku menaip..

daa...

No comments:

Post a Comment