Followers

Wednesday, May 19, 2010

my lil' cute

dah blk png, muka2 budak ni la yg x sbr2 aku nk tgk
nk dukung
nk main
nk peluk cium
nk cubit2 pipi
nk ambk gmbr comel depa
nk tumpang cute depa
hehe
so, mak2 depa merangkap sepupu2 aku bwk la 2 baby boy ni mai umh aku semlm..
dh besaq pun...sorg dh pndai jln...sorg lg buas x hengat...


-aku n haqeem-


-aku n haikal-

muka2 dipaksa bergmbr...bkn nk senyum...
haqeem: dh pndai dok x diam...bru tau nk merangkak..nk pnjat2 jer..org dukung pun, kna jaga2..
buas sgt..mulut mcm burung..hehehe

haikal: dh pndai jln..kna mrh sket, wat muka msm mncuka..majuk..hehe..comel gler..kt sopi je dia nk suka..mula2, menyombong,lama2 sket, dh ok..siap msuk bilik lg..

sempat la naya kn bdk 2 org ni..hehe
video comel haqeem yg nk masuk bilik





cakap psl baby2 ni..
... khabar gembira aku bru dpt tau..


.

.

.

.

.

.

.

.

.

dia dh dapat BABY...

yup...dia dh jadi BAPA...soooo young daddy..

erm...i'm so happy 4 him...walaupun dia x ckp lg kat aku..
aku dpt tau dr wish2 kwn dia kt fb tu..

15 MEI 2010

ntah baby boy or bby girl..
teringin sgt nk tgk...(bleh ker hah?)
hope sihat n comel cam dia jgk..

p/s:
dah ada anak pun dia.nti ambk la gmbr bby tu byk2..jgn lupa upload.
nama apa erk? comel cam sapa?

hope dia dpt jadi bapa yg baik (bapa ke? skema lak..erm..msti ayah kn, xpun abah,daddy..hehe)
didik anak baik2.. =)












No comments:

Post a Comment