Followers

Sunday, January 9, 2011

Sabtu yg mengenyangkan..


~ hari ni 8 JANUARI 2011 ada 2 kejadian....

First:

hari ni adalah besday SOPI,my lil bro yg ke 16thn..

HAPPY BIRTHDAY
blajaq rajin2
dgq ckp mak
jgn 'jelat2' sgt...


semoga cepat sembuh..(sbb eksiden baru2 ni)
p/s: sori..xda hadiah la..dpt mcd td, jd la ye...


dah makin tggi dia...
prsmaan km:
-suka sgt mkn ayam -ada tahi lalat byk di muka hahaha


Second:

ada majlis akad nikah jiran aku..jiran yg merangkap sedara,sepupu family suma la...
kaklong sri...(sri narsih...kakak kpd angah n achik...will introduce later...)

tahniah ye kaklong..(knduri bln 2 ni)

ano-aku-angah


p/s:
ano tu la yg ada kamera..
(tp x ambk lg kt dia gmbr2 dlm cam canggih tu)
angah plak(Sri Nurrilah)
-adik ke2 dr kaklong yg dh jd is3 org tu..

disebabkan 2 kejadian ni la aku knyang smpai ke mlm...
mau x nya..abeh majlis akad nikah ja, kul11 lbh..dh ada knduri...lunch trus..
mcm2 lauk ada...gulai ikan, smbal tumis udang, ikan blah blkg@ikan jaket...(lupa ambk gmbr mkn...lapaq sgt..)
pstu, achik saja2 nk try shawl aku..dh pkai siap mekap lg, dia ajak brgmbr plak..
so..p kt tmn mainan bwh umh ja la..nk p tepi laut,panas lg....
byk gmbr dh upload kt fb..
yg aku suka...

comei x?? ni la ACHIK..Sri Nurshahida...
adik yg bongsu kpd yg akad nikah td..

aku sbgai tukang ambk gmbr sebnrnya..(sbb byk gmbr dia)
tp nk jgk la menyelit kn...
hehe
twinkle2 lil STAR


dah penat brgmbr, lantas diajaknya aku upload imej bru dia ni..haha..
tp mlm bru sempat upload..(more pictures)

dah lari dr tajuk entry plak..
mlm plak, dlm dok pk nk mkn apa, jiran knduri td, mai bg ayam grg 3 ketul..
1 utk aku.1 utk sopi..1 utk mak..huhu..
mkn la ngn nasi..
tp si bday boy teringin McD..so, cal la 1-300-13-1300...
order 1 set large mcdeluxe n 1 set large prosperity(beef)...nyum3...

kan kenyang lg tuh??...Alhamdulillah....

No comments:

Post a Comment