Followers

Saturday, January 15, 2011

JJCH (jln2 cari hadiah)

semlm..p gurney plaza ngn angah..nk beli hadiah utk haikal n yanty..
bulan ni, dh 3 org dlm family aku smbut bday..

-6 jan(yanty)



yanty ni, cucu maklong aku/anak sepupu jgk..ramai anak2 menakan aku ni sebenarnya..tgk entry dulu2 ni...tu x termasuk yg latest skali..nti nk wat entry psl depa la...hehe..
-8 jan(sopi) adik laki aku
-13 jan (budak haikal tu)

so memandangkan sabtu ni haikal n yanty nk wat sambutan hari jadi depa(besnya ada bday party)..aku pun dlu kecik2.. msti la merasa walaupun skali..(x igt lak thun ke bapa)
kena la ada hadiah kn?
erm...ssah jgk nk bl hadiah kt budak 2 thun n darjah 2 ni...plus ngn budget kurang..haha

sampai2 tmpat wajib singgah adalah GSC..sembang2 dlu.gosip2 dll...


ngn azam wif nu uniform for supervisor..smart..



pastu bru start JJCH..

yg pasti skrg ni..hari2 'NO PLASTIC BAG'

sila ambik perhatian..p mna2 ja, BRING YOUR OWN BAG..


so, jln2 masuk TOYS r US, S&J,MINITOONS,MPH,POPULAR,REJECT SHOP,FOS,MAGGIE T...


las2, aku bl haikal mainan BUBBLES (super MIRACLE BUBBLES from toys r us)
harga dirahsiakan..hahahahahaha...

mainan buih ni la..hrp2 suka la budak tu..
yg penting botoi dia 100% recyclable..haha

kat yanty yg darjah 2 tu, aku bg benda2 pekdah sket..soh study n wat latihan..hehe


buku latihan ENG n MATH
+ lolipop besaq..(ltk dlm fail kotak pink)
dia suka pink..


aku n angah kerek..hehe..



brg2 yg aku beli :


URTV ada mia sara..tu yg bl tu..
comel3...didukung ct plak tu..double comel..




erm..tu ja la nk cta pun...
dpt jln2 seronok ja...hehe..

bye..

1 comment:

  1. motif ?? npa gmbaq aku last skali ??
    beg yg buh bubble 2 mcm knai ja....
    hahaha

    ReplyDelete