Followers

Saturday, January 8, 2011

..apabila belia ke Taman Belia

ptg td, aku n azam (P.I.C GSC yg merangkap ex-classmate msa sek ren)
p TAMAN BELIA utk 'membeliakan' diri...
azam la pnya idea ni..ajak teman p joging konon..(sbb mlm nya km nk p sol grden..)
kononnya, nk bakar lemak la dlu b4 mkn besaq..hahaha
sampai ja, dia ajak PANJAT BUKIT...mak aii...
aku dh la lma x exercise....
jwpnnya..
S E M P U T laaaaaaaaaa

seb baik x pengsan aku kt atas tu...dia bkn main laju ja pnt tgga...
aku dh pening2, penat, semput dah...
tp dh naik dpt tgk view ni, hilang la penat sket...
las aku naik bukit kt cni, msa sek men kot...xtvt KRS...
tp bkn laluan ni la..
AZAM..aku x mau mai dh...siyes penat nk mampos

yahhooo...smpai jgk kt atas level 3 ni

fuhh...curam jgk tgga nk turun blk ni


dah abeh penat..turun blk...tyme turun, xde la letih sgt...laju ja...
ALHAMDULILLAH
slmt jgk smpai bwh ngn jayanya....

disambut oleh 2 org ni...

pastu,jln2 pusing2 n try alat2 senaman kt situ..

YEAHH...KAMI BELIA BENCI DADAH...

apa2 pun, berpeluh jgk la..
terkejut bdn n jantung aku tba2 ja tuan dia 'exercise'..
lama sgt x kuaq peluh cmni...

lastly...enjoy da video...saja2 rakam masa da kt atas bukit...



dats all...
daaa...


No comments:

Post a Comment