Followers

Thursday, January 13, 2011

haikal turns 2

13 JANUARI 2011...

HAIKAL, budak ni

dah masuk 2 thn...

yippiii...dah besaq pun...
haikal, anak sepupu aku (wati) ..
tok abah budak ni adalah pakngah aku..
pakngah tu, abg mak aku..
ha...phm kn?
aku xda anak menakan yg btui2 anak menakan lg pun..
sbb abg aku x kawen lg...huhu

entry ni ditujukan khas wat bday boy..(walaupun dia xtau baca lg..nti besaq baca na..hehe)

dari baby smpai la ni

dari xda gigi smpai ada gigi


dari tembam sampai dh surut pipi tu

dari muka innocent smpai dh suka posing2

suka ambk gmbr ngn budakni...

.

.

.
:....MUHAMAD DANISH HAIKAL..:

...camat ari jadi yg ke-2
jgn akai sgt
semoga jd anak yg soleh

dgq ckp mama n abah

jgn notty2...



luv,
~makngah shila


p/s: sabtu ni bday party dia..
erm..nk bg apa ye?

No comments:

Post a Comment