Followers

Friday, September 10, 2010

SHOPPING RAYA 2nd edition

yeah...jln2 raya lagi...
kali ni nak cter yg 2nd edition..
kali ni lg meriah sbb ada my sis anis n my bes-kamcing-close-GSC fren rite now...
say moshi moshi tu doshi
(bkn nama jepun/bkn nama dlm ic)

DOSHI


cam besa, nk shoping p area tanjung je la...HOTSPOT kata kan..


dpn MYDIN


aku dpt jubah raya kaler putih hasil duit titikpeluh aku..yeah2..
pastu, p prangin cam besa...
km berpecah...
jln2, ushar2, msuk 1 kedai ke 1 kedai, las2 doshi yg bl byk bju..


di kedai HI STYLE prangin

huh..jeles i...
dress yg aku mnat dlu kt kdai ni, dh sold out....
tu la...ritu xnak ambk...pdn muka aku....huhu...
pas2, suma bju dh x menarik minat....

tp aku dpt blnja sopi 1 baju..rm25 je la..hihi...(harus ke gtau?..bdget-bangga-la-blnja
adik ngn bju harga tu..)

aku n doshi ada p mesin penimbang yg kna 2 kupang tu...saja2 nk cek berat..kn posa ni
kot2 la turun...tapi yg pasti...berat aku x turun2 pun..huhu
46kg..hahaha...berat apa la ni...



nk dekat buka, trus km p SU AIL KENARI...nsb baek mak n anis dh book awal2...
mmg pnuh...
nyum3...


pas mkn, smbung p komtar lak...
aku n doshi blah dlu...ajak dia p qbay..hehe
smpai qb, p kdai ritu, bl suaq lg...diz time, bl kaler gray...
cari baju, cam x seswai je suma..x bes.erm..

b4 blk, aku teringin lak nk bl air kt OLD TOWN..
so, p bl WHITE COFFEE...erm..suke3..


pastu lagi, blk la...dh lewat...


bubye....


No comments:

Post a Comment