Followers

Saturday, September 18, 2010

RaYaKu_2010

SALAM 13 SYAWAL....



semua org dh upload album raya depa...
so, aku bru berkesempatan nk upload...memandangkan ada masa terluang akibat mc..

(sbb2 aku mc, nti la aku cta..xnak gnggu mood raya mggu lps..)

1st raya



ni kain yg bl kt JAKEL masa mak ambik aku blk dr sh alam..awal2 dh beli memandangkan JAKEL
Shah Alam bru ja buka time tu..
so, b4 posa lgi dh hntar kain ni p kedai ( kt komtar )...siap gtau detail lg kt mkcik tu nk cmna..
TGN CEKAK for both..aku n anis...
tp, lain yg dibagitau, lain yg jadi...dah la 3 hari b4 raya, bru dpt..tgn bju aku, x cekak..anis punya ja..
hampeh tul mkcik tu..dia leh kata kakak pnya, xnak cekak kan?? WHAT THE TUTT btul..geram
aku..dah la harga sama ja dia ambik..thn dpn, nk bl ja bju siap..huhu


nasib baik ada jubah ni..pkai utk p smyg raya..rsa nk pkai sepjg hari ja..tp dh kna ikut tema thn
ni (merah), kena la tkr bju merah tu jgk..hehe

raya pertama, x p mna2..p smyg raya, jumpa la kwn2 sek rendah (nana,ayang,wani n azam)
kuaq masjid, brgmbr ngan depa dlu..

pastu, p kubur abah n tok.
pastu, blk umh beraya,mkn, layan tetamu n p umh2 member 1 flat ni ja..
dan seisi bergambar guna DSLR anor...hehe


aku n angah

aku n anor


3 of us


lain2..
aku, anor, ida n anis


haqeem comey yg hijau..songkok x buang pun
haikal hensem pun hijau...





2nd raya



bunga2 pink..kain ni bl kat nilai..erm..wat bju kurung biasa..tdg pn dr nilai..
pagi tu, ajak anis p GSC...hntar pulut kacau n kek coklat..staff pg suma melayu.
jojo, hajar, nurzi, oya...sian ampa x raya..smpat bl blk popcorn..huhu..

raya ke2 family makngah jelutong mai umh cam kebiasaan utk tiap2 thun..tema depa thn ni PINK..
x sabar nk dukung baby ni ja..ANEESA SOFIA..


ok..comel x ?? (erm..awat x senyum..masam lak dia)

x sempat lak nk ambk pic mkngah n family..ptg depa blk..
then, mamu (azrul) plak mai umh ngn bju mlyu ungu nya..
pas mkn, dia ajak jln2 kt masjid..sempat bergambar jgk..



3rd raya


huhu..bkn bju raya ye..raya ke3 dh kna keje...cti 9,10,11hb ja..tp ok la dr x cuti lgsung...hihi..
dok umh pun, bkn dpt duit raya..haha..



itu je la dlu
smpai rya ke3
will update more later.......

No comments:

Post a Comment