Followers

Thursday, February 23, 2012

THIS MEANS WAR [Movie Review]

Salam..

baru lps tgk cta THIS MEANS WAR ni...



bagi aku, ni la cta yg paling best aku tgk setakat ni bg thn 2012... rating 4.5/5....
dashyat x?? haha.serius cta ni lawak x igt...dua2 hero plak hensem..tp aku x mnat heroin ni..

FDR (Chris Pine)si hero bermata biru

Tuck (Tom Hardy)hero pendek tp hensem
(gigi dia wat lg smart tu)


Lauren (Reese Witherspoon)
she's hot
tp aku xbape minat dia ni..
maybe dia da character funny kot...huhu

meh nk bg sinopsis sket :

cta ttg 2 org agen CIA yg 'terdating' ngn ppuan yg sama..dua2 xda gf lg, sma la ngn si heroin yg direkemenkn kwn dia utk cr pasangan dlm internet...haha...dlm xmau tu, dia terpandang ja muka hero pendek,TUCK tu, trus suka...n plan utk wat temujanji....
dan xsangka plak si hero mata biru, FDR pun minat n mengayat ppua yg sama....pas masing2 tau diorg dok minat ppuan yg sama, apa lg...bermula la "Gentleman Agreement"
BEST MAN WIN la konon..kalu salah sorg tgh dating, jgn kacau, jgn wat bnda bkn2, tp....mcm2 jadi...
.mmg byk sgt part lawak...smpai da penonton yg gelak n las bertepuk tgn....misi nk cr penjenayah Heinrich, terselit di awal n akhir cerita..

So, rasa2 Lauren ni pilih sapa???




"...dont find a better man...
find a man that can makes u be bett
er.."

(lebih kurang dialog cmni la yg dickpkan
oleh kwn Lauren,merangkap si penasihat mncari jodoh..lwk jgk ppuan ni)



==================


aku n pelakon2 THIS MEANS WAR =p




p/s: bg yg dh tgk, klu ampa jd Lauren tu,
who will u choose?
TUCK or FDR?
=p

No comments:

Post a Comment