Followers

Friday, February 10, 2012

Berseri2 di Hari Pertunangan SRI & MAWI

Salam Jumaat...

Tanggal 5 Februari lps, bersamaan 12 Rabiulawwal, n semua bercuti sempena Maulidurasul, adalah hari bertunangnya kwn aku sorg ni, yg merangkap sedara,sepupu sepapat n jiran seblah umah......


bkn dia ni...
me n a gift 4 her... a box of macaroon&marshmallow....sweet x???

majlisnya wat di dewan bwh pangsapuri km ni...luas sket..mkn2 suma kt situ...
aktiviti dimulakan dgn mkn dlu...huhu...xsmpat snap gmbr mknan.sbb ralit mkn...mmg byk lauk2....
(ikan goreng,gulai ikan kering,ulam,smbal belacan,udang...) =)

ni budak2 penyeri majlis...
perkenalkan

Haikal & Haqeem

dah mkn kenyang,apalagi, aktiviti 'beramas-mesra' dgn bakal tunangan org la...
ambk gmbr byk2....

pelamin+bunga+hantaran utk lelaki


semestinya aku n dia.....ni la orgnya...Sri namanya...aku pggil Angah ja....

nak ambik berkat leh?hehe


....with her friends


ahli mesyuarat tingkap


Detik2 sebelum&slps disarungkan cincin itu....

mula2,ayu ja....


pastu......

hehehehe



Gadis & Bunga....

...matanya lirik2 selalu,
rupanya manis2 ayu.....auwww...



(pinjam bunga ya angah..)

SRI & MAWI
Semoga cepat2 kahwin...aku nk jd pengapit....hehe

last but not least, picture of us......

aku+angah+anor
(=

plus sorg lg baby utk dijadikan prop...bleh???
Nasuha..anak menakan angah....





SEKIAN.....


p/s: wey angah,
-cmna macaroon tu??hehehe..sweet x mcm aku?
-jgn lupa cuci gmbr kita jgk
-thn dpn la kawin..

-

No comments:

Post a Comment