Followers

Wednesday, February 29, 2012

29 FEB 2012. Tahun Lompat . Bulan aku lompat 1 tahun lagi...

Salam..

yup..rini 29 Feb 2012..4thn sekali bru nk mai date ni kn? so sapa yg lahir 29 Feb, msti muda 4 tahun kn? hehehe...

hari ni jgk hari terakhir di bulan FEBRUARI...bulan kelahiran aku..bulan yg paling kurang harinya..bulan CINTA..*bulan itu uuu..bulan cinta aaa...tingat lagu dangdut EVA plak...
sbb tu la FEBRUARI spesel..haha....

last day in FEB 12 ni la, bru berkesempatan nk wat entry besday aku yg lps...
hari ni, aku genap 26thn 18hari....(xmention pun xpa kot kn?) =P

about my besday
..that nite....

.......... ...........
....... .......
... ...
....
..
.



ohsem muka ku kn?
abeh dicalit ngn chocolate topping..


..That Day...

bgn2 pg, da hadiah dr angah..mak dia dr umah seblah, tlg pos bg mak aku..
mak aku trus letak kt tepi katil..comel mak aku ni..

sebuah album gambar yg cute..(mentang2 aku suka ambk gmbaq..)


....

pastu, si kesayangan sy bwk bday girl kuaq..opkos dia nk blnja mkn..mcm kebiasaan..
thn ni, dia la 1st person yg wish bday...
n thn ni jgk km dah xbesfren2 lg...
refer entry BESDAY THN LPS NI
.
.
v
== 11-02-11==


sbb...

"..Lucky i'm in love wif my besfren..."
(hnya mampu nyanyi lagu ni ja..)

=)

thn ni, dia bwk p FULLHOUSE @ Penang Times Square...(dah lama tingin nk masuk FULLHOUSE yg comel tuh sejak dok stdy kt shah alam lg..tgk2, ada 1st outlet kt Penang..)
perasaan kemain EKSAITED laaa....

eksaited tgk decoration yg cntik,mkanan pun sedap...

1st..pose ngn hadiah dlu..
thnx..suka bunga ros putih tu.

mai bab nk tgk menu,xtau nk pilih apa..semua nmpk menarik..
last2..km pilih ni..

wok-sear chicken chop
Schnitzel breaded chicken cutlet
(ni aku punya..gmbr dlm kotak atas paling kiri tuh..sos dia sedap)
drinks: tiramisu n banana milkshake...


pas mkn, seisi bergambar pusing 1 FULLHOUSE....


thnx dear..

olo...slalu malu dia ni...hehe

pastu kn..jeng2...bkn tu ja...

dpt hadiah ni plak
sebijik LAMBORGHINI...kaler sma ngn skirt aku dh...

terima kasih la byk2 sbb bagi..

bagi bergambar pun jadi la..haha
spoil btul ada riben merah tu..
(p/s:ada autoshow sebenarnya kt Padang Kota Lama ptg tu..huhu)



pjg plak entry ni..blum smpai seisi potong kek lagi..
itu next entry lah....huhu..
kang ada yg bosan plak kn....



~ramai jgk blogger lahir bulan 2...antaranya:



"...HAPPY BELATED BIRTHDAY AWAK2 SEMUA....."

No comments:

Post a Comment