Followers

Saturday, July 2, 2011

26 Jun - mcm familiar ja tarikh ni ngn hidup aku ~

salam..

maaf..tajuk xda kna mngena sgt ngn cita..tarikh ja sama..ahad lps..kuaq jln2 ngn...ngn sapa lg klu bkn angah ni...
angah tajimot

saja jln2 nk cari hadiah for my 2 besties..(hadiah besday n back 2 school...hehe..)

dlm kul 3 lbh bru kuaq..sbb...
-angah p knduri kwn dia dlu
-dh tu, mai umah aku, nk bersiap ja dh nk dkt sejam..bertukaq2 tdg bdk tu..
-jenuh nk tlg melilit kt dia..hahaha
-last2, p tdg len, blk tdg len..apa daa....

sbnrnya, p ber2 ja..jmpa fatin kt sna..dia nk tgk wyg..
(tdg angah masa p..hehe)


mcm biasa...ppuan n toilet..toilet n ppuan...

(tdg sdah brtukar ke biru ye..)
dia rimas plak ngn pashmina tu..ada2 ja

lagi2 gmbr..bercampur2 dh ni...
yg pic kiri bwh skali tu, time aku p gsc..melepak ngn azam sat kt staff room..(ex-staff pn wat mcm staff lg...)

mkn time:

my lunch..nak mkn GCB..tp tggu org tu nk blnja..so, lapaq sgt, ambk brger besaq Quarter Pounder..lama x mkn..

bab hadiah plak:


bl hadiah kt..(xperlu la gtau..) nti kntoi la klu my 'besties' tu ada terbaca...
hadiah comel n x seberapa ja ni...
mug smile tu utk bdk yg nk 'back 2 school'..motif bg mug?? sbb bakal dok umh sewa..so, leh la gna mug ni utk mnum2..comel x? tgk dia kenyit tu.. > <

photo frame plak utk besday boy yg ada kamera cggih..so, gmbr cntik2, harus la ada tmpt utk diabadikan kn?? ada 6 keping n siap ada tali n pengepit utk kepit..berkenan plak aku...

sekian
diakhiri ngn pic aku la opkos..hahahaha...


bye....

p/s:sok dh weekend blk..




No comments:

Post a Comment