Followers

Monday, April 11, 2011

bila angahkerek blnja shilagyla

ni cta slasa mggu lps..dh basi pun..dah hadam n kuaq jd #$^+ dh pn..hhahahahaha...(kotoq btui)

lptop bru kuaq wad lagi...sedih2..melayang lg duit aku.. dh dpt apa lg, keje nk cta ja la apa yg patut kn...walaupun cta mggu lps..hehe

angahkerek @ angah @ sri, nk blnja aku TUTTI FRUTTI sbb bday ritu dia x bg apa..(ala xpala..x ksah bg hadiah ka x...blnja mkn pn jd la..hehehe)




awat thn ni org blnja mkn ja utk bday aku??saja nk bg aku gemuk..tp xpa..suma nya tmpt yg 1st time aku try..TF ni pun 1st time try..angah la tingin sgt nk mkn TF..

..erm..sapa yg sini FROYO FANS? pas dh cuba,aku x mnat la ngn TF ni..mcm besa ja..mahal plak tu.nk ltk byk2 pn takut..hehe...tp rmbut sama hitam..mulut x sama besaq..erm..apa aku merepek..nk habaq yg aku x mnat yogurt2 or aiskrim sgt...len org len la minat dia kn??..xpun, maybe km ambk perisa vanilla n choc..x try pun perisa buah-buahan..
ni la tmpt nk ambk dia..layan diri..boh ja byk mna pun..jaga2 la ngn berat dia nti..hehe

jom pilih nk ambk apa...




da bskut chipsmore,oreo,mashmallow


10g=RM o.53

tgk tu bape rggit??
RM23.32..

nk tgk km ambk apa??

1btg wafer coklat tu,buah2 sket(sberi,laici n apa ntah),choc rise,choc chip,choc syrup

jom makan...eh..blum bleh mkn.HARUS brgambar lu...


tgk sapa yg ambk gmbr km?? pekerja TF tu sndiri..sempoi kn..(actually,tu kwn angah..)
cntik muka km suka2 nk soh staff depa mai ambk gmbr..thnx ye..!

dah mls brgmbr..nk mkn plak...

pas mkn, km p grney plaza plak..angah nk bl brg sket..
bla p gney tu, GSC adalah tmpat WAJIB pergi..
bkn nk tgk wyg pun..nk jmpa kwn2 gsc la...
ada rezeki, lgkah kanan, km dpt ni sorg satu..hehehe

comel kn?? kau hado?? (bakkata cik epal gonjeng)
bla ntah nk tgk cta RIO....jom angah..apa tggu lg..bila free??

saja tempek pic pkai satin shawl baru bl dr MALIKA'S FB..

ok..dah abeh..nx N3 nk cta psl my new cute fren+lepaking mlm2..insyaAllah...


see ya

No comments:

Post a Comment