Followers

Wednesday, September 7, 2011

Kisah Raya Saya [1 Syawal]

Salam
dh seminggu kita berada dlm bulan Syawal...masih ada mood raya x?
skrg suma pakat dok upload pic raya, update kt blog psl raya, tyg bju raya (eh..mcm aku ja..)...hehehe


suka tgk kemeriahan org berhari raya.


WARNA-WARNI AIDILFITRI
gitu....

so,aku pun bru berkesempatan nk cta cerita raya aku....

1 SYAWAL dlu la...penuh ngn gmbr ja...tp raya pertama aku, erm..besa ja..
tp family maklang Sg Petani beraya di png thn ni...klu maklang mai ja, mesti makanan sedap2..sbb beliau adalah PAKAR MEMASAK...blum lg maklong,makngah,maksu,makcik mai join...adik-badik terer masak..sedap2 you....


tyg makanan dlu..kuih raya lpa ambk(mknan pun kaler meriah)




awal2 pg, berjubah dlu,nk p masjid,kubur...pastu pagi2 raya ja, kena siap2 kn budak 2 ni..depa mai awai2 umah kami..smgt nk raya..aku bersiap,depa pun nak jgk..so, aku 'memekapkan' bebudak ni..hehehehe..




comel x??? (Ainul Mardiah&Ainul Mardiha)



p/s: kening depa cntik kan?? tp bkn aku yg mekap kening..tu kening ori budak2 ni...





jumpa budak jiwa 'bersih' ni pas kuaq masjid..AZAM, kwn dr sek ren n kwn masa keja GSC dlu..



abeh smyg raya, p kubur arwah abah n tok..



blk baru la 'bersalam-salaman,bermaafan-maafan di hari bahagia ini...' (plus bergambar-gambaran)





KAMI 5...my familia
-abg(nizam),aku,mak,adik(anis),adik(sopi)-




tukar ke bju raya thn ini..tema OREN...




pastu,p umah2 jiran2 n kwn2 terdekat ja..x kuaq mana pun..sedey...ptg tu, aku siap leh lena lg...
dahla...mls nk cta pjg2...layan kan ja gmbr2 raya di ....SATU HARI DI SATU SYAWAL SAYA THN INI....



maklong aku n anak cucunya



family ungu thn ni..sepupu aku wif hubby n haqeem tomey...



Family maklang dr SP mai...meriah sket..




2,3,4 Syawal dan seterusnya, nxt entry lah....byk sgt gmbaq..huhu..



jumpa lagi ~





p/s: cmna raya korang???





No comments:

Post a Comment