Followers

Monday, September 19, 2011

Fariena Felt Flower (REVIEW)

Salam..

Entry ni saja terpikir nk REVIEW lg kedai/blogshop/page brg2 online yg aku bl..
Brg baik kn? SHARING IS CARING...haha..
b4 raya ritu, terpikir jgk nk ada kerongsang bunga yg comel2...memandangkn dh lama aku admire, kali ni harus bertindak utk tempah khas, handmade dr owner n juga blogger yg cun lg comel ini..


sapakah???



YOUJIE (nama sebenar agak pjg)
comel kn?? meh tgn hasil kerja tgn yg comel2 cam tuan dia jgk...

geram x tgk???
benda ni la yg aku nak sgt ada..so, bulan posa ritu, sempat order n yg bestnya beliau adalah student USM...dlm png ja la...youjie sendiri yg hntar by hand kt aku...( sgguh la cntik tgk dpn2..bkn ja bunga2 tu cntik, tokey dia pun cantik bangat sihh)...

(youjie...rugi xdpt snap2 ngn u itu hari di mcd..hehehe)

aku order 3 kuntum bunga nie.... utk jadikan kerongsang...
bkn ja leh wat kerongsang..mcm2 lagi...sepit,cekak,subang,keychain dll lagi..double comelllss...!



nak tgk lagi hasil keja beliau n nk try mncuci mata, tgk la kt
SINI
.
.
.
.
.
v


FARIENA FELT FLOWER FB Page


bunga comel dibahu ku ~


P TERJAH K....





1 comment: