Followers

Thursday, May 12, 2011

shopping is the best therapy_part 3

Salam.

Ketemu lagi kita dlm entry bhgn ke-3 utk tajuk “SHOPPING IS THE BEST THERAPY”
Wah3…jln sakan aku. Dari jum-isnin..
1 mei – Hari Pekerja
2 Mei – cuti peristiwa


Kali ni,aku x kuaq ngn angah dh..(dia keje)..
so,yg mnjadi teman adalah IDA..(anak mak enon/kwn kpd my sis,anis)perkenalkan..org bru dlm ini cerita...HASNIDA (ida)..sori..dh berpunya!!

p/s: kuaq ngn org muda2, budget diri ni muda n sebaya la.. =p

selalunya,klu anis xda, km akn guna ego dia..hehe..
tp kali ni, dia mls nk bwk moto,sbb mls nk pkai helmet..
nti abeh la sanggul+penyet tdg+xlarat nk touch up dh kan?
Lgpun dia pkai skirt itu hari..
Dan x dirancang, bju km sama tema plak..kaler kelabu+hitam..kebetulan..


Mls nk p jauh..sbb nk kuaq sat ja..km p Gurney Plaza..
( ala..grney lagi..hari2 gney ja..xda tmpt len ka nk p)

Erm..mmg la png byk tmpt2 bes lain mcm Queensbay(QB), yg baru Straits Quay (SQ)n Times Square(TS)
aku pnh cite dlm ENTRY ni dlu

Tp, memandangkan QB terlalu jauh.klu nek bas kna 2x naik bas.
SQ plak terlalu dekat tp nek bas klu kna jln kaki masuk..jauh plak..(phm x?)
TS pn sama..area tanjung..tp kna jln jauh sket..lgpun TS n SQ xde kdai bes2..environment ja cntik.
Klu ada transport, ok la p situ..

Melalut plak..back 2 da story…

kali ni, just jln2 n jln2 n cuci mata ja..eh..lupa..aku ada bl jam kt VINCCI..
VINCCI&PADINI wat sale 3 hari berturut2..50-70% tu..
Aku bl jam ni ja..yg len xda yg rasa nk beli..jimat duit..
Harga asal RM19.90
Ada diskaun 50%
Comel x? tp mak aku ckp mcm jam budak2..

Pastu, bila lapaq, stat la jln2 cri mkn..xtau nk mkn apa..
saja2 lalu SWENSEN..teringin..tp ida cam x berminat.
usha2 menu dia kt dpn entry masuk kdai ni..
harga ok la..dlm belasan rggit ja..tgk dia pnya BAKED RICE cmni..sedapppnya tgk gmbaq ja pun.....erm..nti la mai cni lain kali


pastu, jln2 kt B1, lalu foodcourt,x msuk..ramai...Lalu ciken rice shop..pun ramai..
Last2, lalu kdai JUST PIZZA, ada meja 1 kosong, msuk ja ..hehe..xpnh try lg..

ada LUNCH SET only RM9.90 (pizza personal+soft drink)
km ambk LUNCH SET 1 n add 1 lg pepsi n aku tgk ada jgk baked rice kt sini..mcm ok ja..dh teringin, aku order jgk..hehe

taddaaa...

our menu @JUST PIZZA..!

not bad..tp x sesedap kt BREEKS..

b4 mkanan smpai

dah pakai jam baru...

yeah..dh smpai..cpt2 Bismillah,ambk gmbr n ngapp...

~done..!

total= RM20++..lupa plak..

pas mkn, dh xtau nk p mna n xda rasa nk membazir duit lg, trus pulang aja...lalu gurney drive..


sekian..(slps terperam draf n bru bleh log in blogspot td..)
setel jgk part 3

erm part 4?? ada kot...

entry part2 lepas:

No comments:

Post a Comment