Followers

Monday, August 23, 2010

~aku bwk moto???.~

ya..dgn ini, saya norshila ibrahim telah berjaya menunggang moto dgn sndirinye,di usia 24 thn.. tu pun skuter.. kepunyaan adik saya (..tgk...adik ada moto,ada lesen,kakak hampeh) hehe...

p/s: x jgk..dlu pnh dah bwk moto en hafiz
msa zmn cntan cntun dlu..


(patut ke nk gtau??hehe)

thnx tu ACHIK sbb ajaq...ritu dh wat entry SAPA NK AJAQ kn???

eksited giler...walaupun pusing2 area flat ni je...
tp nk belok2 tajam sket, FAIL...x pndai nak balance..hehe
ada hati nk bwk moto...
klu jln straight, laju je pulas mnyak.....

achik: time korner slow,kt jln trus.. laju...

tp aku harap, pasni ada masa, aku nk blajaq lg...smpai khatam...huhu..leh la aku panaskn enjin ego anis tu..drpd terbengkalai xda sapa naik, kan??

tgk la sndiri...nti kata aku tipu lak...smpat lg soh acik, merangkap tenaga pengajar merakam momen2 tersebut...







Align Center

No comments:

Post a Comment