Followers

Friday, July 2, 2010

~nilai..kami datang~



mlm ni, insyaAllah pas magrib aku n mak aku gerak p nilai nk hntar ANIS..


anis (adik aku)

dia dpt USIM plak dh..jauh la jgk..kan2?
aku dlu pun, shah alam je..ok la tu...dulu matrik dh dekat sgt..kentut pun dgq..
smbung dgree, blajar la dok jauh2 cam aku nih..hehehe

tp dia x mntk USIM n KOS yg dia dpt skrg ni (marketing)..
apa nk wat?? try la dlu dr x dpt mna lgsung kn??

xpe la..aku blk umh, di lak p bljr..
xdela mak aku sorg ng sopi n abg ja...
ala...xde la jauh sgt nilai tu..6-7 jam je pun dr png..
nti raya, blk la plak..

aku as her soul sista, nk ucapkan.. :

  • Goodluck in ur dgree
  • blajar lek lok
  • jgn main2
  • hope, dpt ramai kwn
  • n pasni, blk tu, nmpak la sket cam student USIM..hehehe
jgn hampakan harapan mak n our family..huhu
jd cth yg baik kt adik hg sorg lg tuh..


(p/s: xde sapa la yg nk bwk ego hg..hg bkn nk ajaq aku naik)



haha..bye2 from kmi di png ..



tu jer...daaa



No comments:

Post a Comment