Followers

Sunday, October 9, 2011

Home Alone

Semlm, aku kna tggal sorg2 kt umah...1st nite dok umah ni tdo sorg2....(atas tuntutan kerja baru ni)..huhuhu
mlm mggu semua berseronok huhahuha, hepi2 semua family brkumpul,aku plak dok umah tdo awai..
niat di hati nk tgk drama tv3,tp buka ja intro mcm cita hantu ja..trus tutup n masuk bilik..online...hahaha..(cita apa erk semlm tu?)

sbb aku kna tggai...klmarin ada bday party anak sepupu aku lg sorg tu...yg ke 1 tahun....

ni budak suka nganga ni....


ZAYYAD RIFQY


ahad td ni plak, sepupu aku kt Sg Petani, SARAH bertunang...tunang ngn org penang jgk =)


me n her msa rya lps..(kami sebaya..)
Tahniah Sarah..!


sob3...org suma hepi2, aku sedih x dpt join...klu x, xtvt2 fmily cmni xpnh miss..
so, skrg aku sorg2 lg mlm ni..menunggu kepulangan mak n adik aku..suma pakat x blk lg...



T_T


nyte..tdo dlu la.....



No comments:

Post a Comment