Followers

Sunday, June 12, 2011

Wedding Day_Aishah & Sham Part 1 (majlis akad nikah)

salam ahad...

ahad..cuti2 ni..hari rehat..aku xkuaq mna2 pun..bila cuti ja, jarang aku nk lekat kt umh..tp memandangkan semlm dh kuaq ngn Vee, so xda mood nk p mna2 ahad ni..
so, tgn rajin nk update blog..nk cta psl kenduri kendara.
kami semua 1 famile, adik badik terdekat n terapat, berkampung 3 hari kt air itam..(x tdo sana pun) ulang alik ja...huhu...
mlm jumaat lg, dh p umh pngntin..tlg, tgk apa yg ptut..
hari Jumaat, 3 Jun 2011, kt masjid negeri, sah la Aishah (sepupu aku) mnjadi isteri org..
aishah muda aku setahun..jeles nya dia dh kawin dlu..hehe..


time menunggu

SAH....

b4 depa dinikahkan, ada 2 psgn lg yg ada time ni..km yg last..tu yg lmbt sket..
dh setel suma, blk umh.. mkn time

our fav dish ever
mkn ramai bwh pokok ngn angin sepoi bahasa..aku tmbh 2x habaq hg....
pastu, join bdk2 menyibuk kt mini pelamin..


hantaran~
ptg nya..aku n anis kuaq sat..nak cari kotak hadiah utk pengantin...sempat p bl inai kt mydin..(ada kisah inai nti aku nk kabo)

tggu part 2...mls nk smbung....

daaa....


No comments:

Post a Comment