Followers

Wednesday, March 9, 2011

my sis 20th besday






..tanggal 9 mac 1991, umo aku 5 thn..cinonet la jgk..tak masuk tadika kemas lg, aku bru dpt adik ppuan...tp ok la..beza thn antara aku n adik-badik aku 4-5 thn..(82-86-91-95)...

ni la adik ppuan tu..(waktu tadika)

aku pun xtau apa perasaan aku msa dpt adik nih..ya la mna nk igt..20 thn lalu..aku kecik lg..
tp, msti la hepi kn sbb ada ahli baru dlm family...adik ppuan plak tu...

rmai pnh igt km kmbar bila dia dh sama besaq ngn aku..aku terbantut sket..hahaha

tgk?? dua2 rabun..(time aku pun pkai spek)

ni pic lama dlu..muka baik ja..hehe

minat brgmbar jgk..


pas2, dia makin cpt meninggi dr aku plak..dh kurang keirasan tuh..
aku membesar, dia dok mengurus plak.hehe..


aku mula pkai kontek lens, dia x mnat..so setia ngn spek dia ja..

ni x aci..sbb dia pkai wedges aku

time ni jgk aku pkai bju dia, dia pau tdg+inner aku..

ni la jgk sbbnya bes kalu ada adik ppuan/kakak..suma bnda nk share..
share bju.tdg.kasut.bilik..bfren ja x share...
pastu,time raya ja, msti bju nk sama kaler..xpun, msti kain sama kaler lain2..

skrg, aku dh abeh study, dia plak smbung study nun di nilai tu..

kalu dia ada, dia la yg akan usung aku nek ego dia..(sian aku kn? adik yg carry kakak.)
dia ni brtuah..sek men dh dpt nek moto p sek..aku lu,p ngn abah,blk ngn bas hin..huhu..


xpala...apa2 pun, hari ni hari dia..genap la dia 20 thn...haha.dh tua punn..sat ja rsa..rsa mcm bru ja dok ikat rmbut dia yg krinting tu, wat 'dendan'...

okla...dh pjg lak cta...aku nk wish ja pun..
lastly, wanna wish her:

"May you achieve everything you desire in life. I wish you a very sweet and happy birthday. May you have an awesome life ahead. Enjoy your day.."


No comments:

Post a Comment