Followers

Thursday, November 4, 2010

~sekitar majlis merisik (bkn utk aku yg pasti)~


31 oktober 2010 yg lepas,
AISHAH, sepupu aku dirisik oleh family bf dia

mula2 ku pk kan nk brtunang, tp family laki xnak ditunangkan...
kawin ja trus...
so jd la majls merisik...
majlis stat mlm..

pas magrib, aku,mak,anis p ngn suraya..
siap2 berbaju kurung lg mlm2 (ngn shawl subang baru ni)



tp, mak nak singgah kedai brg letrik.
nk survey peti ais baru..erm..ngn bju kurg ni..

my sis..ngn peti ais besaq ni


pastu, blah...x ambk pun lg..
dah nak dekat kul 9, km x smpai2 lg..jln jem la, tersilap msuk jln la..hihihi
dah smpai, dh da rmai org..
so masuk p cari aishah lu...

ni dia orgnya..muda aku setahun.anak makcik nab aku,kakak kpd mak aku
dats y km sepupu..(perlu ka gtau??)

bila mai umh makcik nab aku ni, mmg perut kna kosong..
sbb dia msk mmg bes..anak2 tok aku mmg pakar memasak..aku ja blom blajaq lg..hehehe

menu mlm tu...ada laksa(semestinya) org penang msti suka la
ksa kan??tp aku xbape suka sgt.
xtau pasaipa...pastu ada jgk roti jala,ns im
pit ngn kuah kacang, kek puding, kuih2 dll....

gmbr mkanan x sempat ambk..sbb mkn dlm keadaan bz...bkn bz apa..x cukup tgn..hehehe
merata dok mkn...sat kat dapur, sat2 kt ruang tgh...

dh mkn,kenyang la....
erm..xtau nk tulih apa...
tgk gmbar ja la...
ngn dak Haqeem yg tomei ni
nk mkn ja
bru nk sengih dk ng tok abah dia
best part...acara menyarung cincin


S E K I A N


No comments:

Post a Comment