Followers

Wednesday, February 17, 2010

MISS HIM SO MUCH




Tiba2 je aku rs rindu sgt kt dia..
nape dia cal aku td? (menyesal sbb x dgr bunyi hp) try cal blk, tp dh x dpt..
(STOP IT ..jgn cri dia dh shila oiii)

asal blk png je, mula la terimbau (btul ke word ni)? apa2 la..
mula la terimbau kenangan2 ngn dia..(someone yg SUSAH sgt3 aku nk lupa)
WHY??


dulu, x sbr nk blk png, nk jmpa dia...
Msti nk ajak dia jln2, mkn2 (dua2 kuat mkn) , window shoping etc....
nek kenari comel dia ni..hik3.





rindunyer...miss everything about him...


tp skrg..
no more KAMI yg dulu..
kami x leh mcm dulu..
dia..milik org len dah (atas sbb2 yg x leh dihalang lg dh)
mcm drama n novel kot cte kami ni...
kami cuba nk jadi KAWAN je..tp, x boleh..(someone plz help me)


semuanya hanya TINGGAL KENANGAN..bak kata SALEEM --->

"Pernah Ada Rasa Cinta Antara Kita
Kini Tinggal Kenangan
Ingin ku Lupakan Semua Tentang Dirimu
Namun Tak Lagi Kan Seperti Dirimu
Oh Bintangku

Jauh Kau Pergi Meninggalkan Diriku
Di Sini aku Merindukan Dirimu oohhh
Kini ku Coba Mencari Penggantimu
Namun Tak Lagi Kan Seperti Dirimu
Oh Kekasih"


nape aku ssh nk time knyataan ni??

see dis pic?? cam x caya..aku tau..dia bgtau..dia x tipu...tp....




mula la layan lagu2 jiwang time cmni..huhu..

"Hati siapakah mampu menahan rasa terkilan
Setelah percintaan dihujani halangan
Sia-sialah aku berkorban selama ini
Andai dirimu tak mampu aku miliki

Pernah jua ku terluka dihiris belati tajam
Walaupun rasa pedih masih mampu ku menahan
Tapi kini aku luka erti luka perasaan
Walaupun tak berdarah bisa buat aku gundah

Kutahu cintamu amat kuat untuk diri ini
Namun tak memberi erti
Jurang pemisah di antara kita
Makin hampir ketara.."

(Kau Dipaksa Aku Terpaksa)


paling 'terkena' skali, bila dgr lagu azie..PELAMIN ANGANKU MUSNAH..huhu


now, apa yg dpt aku wat..doakanlah kebahagiaan dia...





No comments:

Post a Comment